Câteva trucuri pentru a consuma fructe mai des

Fructele sunt extrem de savuroase, foarte usor de digerat, te ajuta sa iti regasesti energia si sunt in acelasi timp, extrem de bogate in vitamine si minerale. Dar unele persoane nu stiu ce sa faca pentru a consuma mai mult. Iata cateva trucuri de care sa tii cont.

Consuma fructe la micul dejun. dimineata consuma un pahar cu suc de fructe si pune peste cereale felii de banane, de mango sau de kiwi. Sau si fructe mici, fructe uscate sau merisoare. Iti vei face plinul de vitamine si vei incepe asa cum trebuie ziua.

Fructele sunt delicioase in salate. In salatele verzi pe care le consumi deci, ar trebui sa adaugi si mere, pere sau mandarine.

Salatele de fructe sunt pur si simplu delicioase. Daca nu vrei sa consumi compoturi de fructe, consuma salate delicioase de fructe. Nimic nu se compara cu ele. Bucatele de mere, putin kiwi, cirese, stafide, piersici sau pepene galben si gata ai cea mai delicIoasa si mai sanatoasa salata.

Mizeaza pe sucurile de fucte si pe sucurile smoothie. Daca nu iti plac fructele in forma lor naturala, este cea mai buna alegere. Suc de piersici, suc de mere, de portocale sau de ananas, chiar ai de unde alege. Dar daca vrei sa te bucuri de un plus de onctuozitate, alege sucuRile smoothie mai cremoase. Dar poti alege si un serbet sau o inghetata. Zmeura si capsunile se preteaza de minune acestor preparate culinare.

Consuma-le pe post de gustare. Gata deci cu prajiturile sau cu batoanele de ciocolata. Aceste delicii gurmande contin prea multe calorii si cel mai adesea contin prea mult zahar. Cel mai bine ar fi deci sa consumi un fruct. Marul constituie o gustare ideala care te va face sa mai ai rabdare pana la cina si sa nu rontai ceva nesanatos. Acest lucru se intampla datorita pectinei pe care o contine.

Le poti folosi pe post de garnitura. Cu siguranta ca fructele se pot consuma la desert, natur sau in prajituri. Dar nu numai. Se pot folosi si la mesele principale. Se pot prepara astfel alaturi de alte ingrediente pentru cea mai delicioasa nota dulce- sarata si pentru un plus de exotism. Poti prepara astfel o salata cu surimi, avocado, ton si bucati de ananas. Sau sa prepari o salata verde cu mere, mandarine si pere. Sa nu uitam nici de delicioasa rata cu portocale sau de carnea de vita cu piersica.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?